برای مرد چشم ابی پرسپولیس

همیشه با تو مخالف بودم همیشه دلم می خواست تیم مورد علاقه ام مقابلت سر افراز باشد.راستش همیشه حق انزلی و ملوان رو ضایع کردی.ملوان این بار هم مثل تمام بازیهای این فصل مقابل شما سر بود و موفق.تمام بازی رو دیدم از ابتدا تا انتها همه کاره میانه میدان پژمان بود و بس می دانم که مدیران ارشدتون شدیدا به دنبالشن ولی دلم می خواد مثل ممی و سیروس بهت جواب رد بده.
هیچ وقت دفاع پرسپولیس رو اینقدر ذلیل ندیده بودم.یادت هست که همیشه مقابل ملوان محتاط بودی؟چه اون زمان که بهترین دفاع چپ اسیا رو داشتی (محرمی)و چه حالا که انصاریان خشن رو داری؟یادت هست اون روزی که تو فینال حذفی ملوان رو برده بودید به خبرنگار چی گفتی؟در جواب سوالش در باره پنالتی غیر واقعی تیمتون گفتی:تیم مغلوب همیشه توجیهی برای شکستش داره.

می دونم که چند روزه استرس داری در تیمی که بهترین دوران عمرت رو درش گذروندی داری هیچ کاره میشی ولی من هم پرسپولیس بدون تو را دوست ندارم چون بردن تین درخشان و پیوس و بگویچ هیچ لذتی برام نداره.
دلم می خواد کماکان با تیمی بازی کنیم که نام تیم پروین روش باشه.
********************************+
فردا توپ گرد باز هم ما رو به استرس و هیجان می بره دلم می خواد فردا بیست هزار نفر یک صدا ملوان رو صدا بزنن اونقدر بلند که صدای قلعه نوعی به الوز خوش تکنیک و خلیفه اصل سریع نرسه فردا از اون روزهاست که اگه ببریم همه چیز احیا میشه و اگه ببازیم ......
تیم حریف پر  از بازیکن غیر بومی اصغر رسول زاده خودمون هم هست.چقدر با فرارهاش حال می کردم.محمودی که توی استقلال سوتی دهنده بزرگی بود هم هست.پس میشه اهوازیها رو برد فقط همت می خواد و حوصله.
فردا برد با ماست انشا....

نظرات 4 + ارسال نظر
فهرست کاربران بلاگ اسکای شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 09:24 ب.ظ http://listofuser.blogsky.com

سلام
اگر می خواهید وبلاگ خود را در فهرست کاربران معرفی کنیدبه وبلاگ فوق سر بزنید
موفق باشید

عباس یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:36 ق.ظ http://onlysrasht.oersianblog

سلام به دوست خوبم ممنونم یار همیشگیم هستی . ملوان یک تیم گیلانیست و من هم گیلانی . ایام به کام

محسن یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:34 ب.ظ http://malawan.blogspot.com

bayad bebarim! agha saeed age bebarimmmmmmmm vay! yani mishe?? man anzali nistam age shoma hastin hatman jaye ma ham bord malavan ro faryad bezan mamnoon

علیرضا یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:45 ب.ظ HTTP://alimali.blogspot.com

ای نشا اله که می بازین می فهمین ما استقلالیها پارسال چی کشیدیم از دست شما..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد